Вебінар на тему: «Основні положення побудови Єдиної Маркетингової Системи в сортах рослин»
3 Липня 2020В рамках навчальних семінарів асоціації CIOPORA (The International Community of Breeders of Asexually Reproduced Horticultural Plants) 2 липня поточного року відбувся вебінар на тему: «Основні положення побудови Єдиної Маркетингової Системи (так званої, Клубної Системи) в сортах рослин» ("Basic Considerations on How to Set up a Club System (Uniform Marketing System)".
Надзвичайно актуальна для селекціонерів і досить складна бізнес тема. Розглянуто проблематику створення єдиної маркетингової системи для ланцюжка від створення сорту рослин до реалізації посадкового матеріалу та / або плодів (урожаю); переваги комбінації різних видів прав інтелектуальної власності не тільки для селекціонерів, але і для виробників, а також для кінцевих споживачів.
Учасниками розглянуті системи контрактів, їх особливості та ризики для кожної стадії (ланки) єдиної маркетингової системи. Зокрема, проаналізовано такі важливі питання, як складові контракту з автором сорту, межі ліцензійної угоди (beyond the scope of the IP), момент виникнення прав на сорт і стадії для передачі прав (принцип Nemo dat quod non habet), отримані практичні рекомендації, як «не втратити» новизну сорту в процесі проведення його випробувань, та інші юридично значимі аспекти.
У вебінарі взяла участь головний юрист ТОВ «Городисський та Партнери», Україна, провідний фахівець напряму сортів рослин, адвокат – Коцюбальська Ольга. Детальніше про вебінар можна дізнатися за посиланням: https://www.ciopora-academy.org